International Conference NISPAsee-2009
17 May 2009
Міжнародна конференція з питань державного управління
З 14 по 16 травня 2009 р. у м. Будва, Чорногорія, відбулась 17-та річна міжнародна конференція NISPAcee-2009 «Держава і управління у плинному світі». Від Інституту бюджету в заході взяв участь В’ячеслав Зубенко, заступник Генерального директора ІБСЕД.
До міжнародної мережі академічних установ та громадських організацій, що працюють у напрямку покращення державного управління, зокрема у сфері державних фінансів, ІБСЕД приєднався ще у 2007 р.
Метою цьогорічної конференції, ініціаторами якої виступили Мережа інститутів та шкіл державного управління у Центральній та Східній Європі (The Network of Institutes and Schools of Public Administration in Central and Eastern Europe (NISPAcee) за підтримки Уряду Республіки Чорногорія та Департаменту управління людськими ресурсами, стало обговорення важливих питань подальшого розвитку системи державного управління та підвищення потенціалу при прийнятті політичних рішень в країнах Центральної та Східної Європи, а також Центральної Азії, що сприятиме покращенню взаєморозуміння між країнами.
Представник ІБСЕД брав активну участь в конференції, зокрема в засіданнях Робочої Групи з питань державних фінансів та бухгалтерського обліку, роботу якої було зосереджено на обговоренні актуальних питань управління активами органів місцевого самоврядування в країнах Східної Європи та країнах СНД в контексті фіскальної децентралізації.
В конференції взяли участь провідні експерти, вчені, практики з вагомим стажем роботи в галузі державного управління з країн Центральної та Східної Європи, зокрема, представники країн-членів NISPA, Росії, Центральної Азії та Кавказького регіону, а також інших регіонів та країн світу.
Отриманий міжнародний досвід сприятиме покращенню якості виконання проекту ІБСЕД «Зміцнення місцевої фінансової ініціативи», зокрема його компоненту 2 у напрямку допомоги органам місцевого самоврядування пілотних регіонів у підвищенні їх спроможності щодо розробки можливих стратегій розвитку інфраструктури, використання капітальних проектів та забезпеченні ефективності фінансово-бюджетного управління на основі ПЦМ, а також компоненту 3 по питаннях розробки та впровадження інноваційних процедур та підходів.
До міжнародної мережі академічних установ та громадських організацій, що працюють у напрямку покращення державного управління, зокрема у сфері державних фінансів, ІБСЕД приєднався ще у 2007 р.
Метою цьогорічної конференції, ініціаторами якої виступили Мережа інститутів та шкіл державного управління у Центральній та Східній Європі (The Network of Institutes and Schools of Public Administration in Central and Eastern Europe (NISPAcee) за підтримки Уряду Республіки Чорногорія та Департаменту управління людськими ресурсами, стало обговорення важливих питань подальшого розвитку системи державного управління та підвищення потенціалу при прийнятті політичних рішень в країнах Центральної та Східної Європи, а також Центральної Азії, що сприятиме покращенню взаєморозуміння між країнами.
Представник ІБСЕД брав активну участь в конференції, зокрема в засіданнях Робочої Групи з питань державних фінансів та бухгалтерського обліку, роботу якої було зосереджено на обговоренні актуальних питань управління активами органів місцевого самоврядування в країнах Східної Європи та країнах СНД в контексті фіскальної децентралізації.
В конференції взяли участь провідні експерти, вчені, практики з вагомим стажем роботи в галузі державного управління з країн Центральної та Східної Європи, зокрема, представники країн-членів NISPA, Росії, Центральної Азії та Кавказького регіону, а також інших регіонів та країн світу.
Отриманий міжнародний досвід сприятиме покращенню якості виконання проекту ІБСЕД «Зміцнення місцевої фінансової ініціативи», зокрема його компоненту 2 у напрямку допомоги органам місцевого самоврядування пілотних регіонів у підвищенні їх спроможності щодо розробки можливих стратегій розвитку інфраструктури, використання капітальних проектів та забезпеченні ефективності фінансово-бюджетного управління на основі ПЦМ, а також компоненту 3 по питаннях розробки та впровадження інноваційних процедур та підходів.