Новини

Бізнес-форум ЄБРР
15 Травня 2010
EBRD Business Forum
Річні збори і бізнес-форум ЄБРР 2010р.: м. Заґреб, Хорватія, 14-15 травня

     Ірина Щербина, генеральний директор Інституту бюджету та соціально-економічних досліджень, який реалізує проект «Зміцнення місцевої фінансової ініціативи» за підтримки USAID, взяла участь в Бізнес-форумі Європейського Банку Реконструкції та Розвитку (ЄБРР) на тему «Стимулювання сталого розвитку», що відбувся 14-15 травня 2010 р. в рамках Дев’ятнадцятих Річних зборів Ради директорів ЄБРР в м. Загреб (Хорватія). 
     Понад 2000 учасників з усього світу з’їхались до столиці Хорватії на ці заходи, що дало їм нагоду оцінити політичні, економічні і соціальні зміни, які відбулись в світі за останній рік, зважити ділові можливості країни та усього регіону діяльності Банку, можливість встановити нові й відновити старі контакти, а також ознайомитись з культурним надбанням країни. 
     Темою цьогорічного бізнес-форуму було обрано питання розбудови сталого зростання. Дискусії експертних груп було зосереджено на темпах і глибині виходу із найгіршої фінансової кризи за покоління.
     Річні Збори - 2010 також відзначили 10-ту річницю Програми розвитку громадянського суспільства  Банку і провели серію засідань спеціальних дискусійних груп, відкритих для лідерів громадського сектору та всіх учасників Щорічних Зборів, до участі в яких і було запрошено Ірину Щербину, яка представляла сектор організацій громадянського суспільства. 
     Зокрема, пані Щербина приєдналась до роботи тематичних секцій за участю представників НУО, аналітичних центрів, наукових кіл та дослідницьких груп, присвячених обговоренню питань ролі громадянського суспільства в процесі вступу до ЄС країн Західно-балканського регіону, гендерних питань у перехідному регіоні й оновлення політики та інвестиційних проектів ЄБРР. 
     Особливо актуальною та важливою в контексті виконання Інститутом бюджету завдань проекту «Зміцнення місцевої фінансової ініціативи», зокрема у частині надання допомоги містам України в реалізації інвестиційних проектів інфраструктурного розвитку у сфері енергозбереження, стала участь в секції, присвяченій обговоренню питань охорони довкілля та раціонального використання енергії, а також ознайомлення з досвідом та перспективами реалізації спільних проектів з енергозбереження в країнах Східної Європи, України зокрема.
     Основний акцент дискусії 14 травня було зроблено на обговоренні питань оптимального використання процесу вступу країн до ЄС як бази для створення інститутів та розробки законодавчих актів, що сприятимє забезпеченню здорового довкілля та запровадженню норм прозорості, соціальної відповідальності та належного корпоративного управління. 
     Другий день сесії 15 травня, що пройшов під головуванням Сесіль Двіно, радника з питань гендерної рівності ЄБРР, було присвячено обговоренню питань гендерної рівності в країнах перехідного періоду. Дискусію було зосереджено на обговоренні того, як шляхи участі на ринку праці, розподіл праці та зміна у відношенні жінок до зайнятості впливають на гендерну рівність в певному регіоні. 
     Кілька заходів було присвячено питанням енергоефективності і сталого розвитку, з огляду на видатну й провідну роль Банку у цій сфері. Експертна група, представлена експертами високого рівня у складі представників мереж енергопостачання і споживання, дослідила актуальну, проте складну тему енергетичної безпеки. Одночасно в іншій експертній групі відбулось обговорення питань впливу інвестицій в енергоефективність і відновлювані джерела енергії на економіку країн регіону, а також потенційну роль ринків квот на викиди вуглецю в регіоні.
     Крім того, Програма для організацій громадянського суспільства надала учасникам-представникам громадського сектору поспілкуватись та налагодити контакти зі співробітниками ЄБРР, старшими керівниками, Президентом Банку, членами Ради директорів, а також обмінятись думками з приводу оцінки результатів діяльності ЄБРР.

     Інформацію підготовлено за матеріалами веб-сайту Європейського Банку Реконструкції та Розвитку 

http://www.ebrd.com/new/am/index.htm.